15 Kasım 2012 Perşembe

Sex alışkanlığım

iki yıla yaklaştı bu alışkanlığım.sebebim kocamın sexi yönününün zayıflığı...organı 13-14 cm belki diyeceğim.çapıda 4 cm diyebilirim.çok çabuk boşalıyor ve yumşayınca o gün bir daha sertleşmiyor.ben bu durumu kimselere anlatamaz halde iken bir gün gece eşim evde yok iken balkonda oturuyorken karşı balkondan birinin beni izlediğini farkettim.Oradan bana iyi geceler diye selam verdiğinde ben ona yanıt vermeden içeri girip kapıyı ve perdeleri kapattım.bu olaydan bir kaç gün sonra aynı kişiyi tesadüfen tekrar gördümm genç birisi idi.Liseli havası vardı görünümünde.yine selam verdi yine cevapsız bırakıp içeri geçtim.bu olaydan ne kadar zaman sonra idi hatırlıyamıyacağım çok şiddetli yağmur yağıp gök gürüldediği anda kocam yine işte iken kapı çaldı.saat akşamın 10-10-.30 sularında idi.kimo diye sorduğumdayanıt alamayınca ben de kapıyı açmadım.çok geçmeden elektrikler gitti.ancak çevredeki elektrikler gitmemişti.sanırım sigortadır diye düşünüp kapının yanındaki sigortaya bakmak için kapıyı açmamla birlikte birden içeriye iteklendim ve yere düşmüştüm.sonra aniden üzerime atlayarak ağzımı eliyle sıkıca tutup bir yandanda kapıyı kapatıp üzerime çullanmıştı birisi.ölecektim korkumdan.karanlıktaki o saldırgan beni zorla salona kadar götürmüştü.halının üzerindeydik.ben çırpınırken ayağım orta sehpamıza çarpıp canı acıdığında çırpınacak halim kalmamıştı.canımın acısı+korku+panikle ağlıyordum.gök gürültüsünden dışarıya sesimiz gitmiyordu bile..meçhul saldırganhiç çırpınma seni sikmeden bırakmayacağım diyordu.bu arada üstümdeki geceliğimi ve kilotumu zorla çıkartmıştıda.sırt üstü halıda yatarken o bacaklarımın arasına yerleşmiş beni öpüyor ısrıyor.gah memelerimi gah vajinamı mıncıklıyordu.gücüm tamamen bitmiş ayağımı çarptığım için çok canım acıyordu.ne zaman soyundu anlayamıyorum aletini vajinamın dudakları arasına yerleştirmiş bastırıyordu.ben kendimi sıkıyordum bunun üstüne memelerimi sıkınca gevşeyi vermiştim.işte o anda vajinamın içine bir ateş girmişti sanki.bir süre içimde hareketsiz durdu sonra sokup çekmeğe başlamıştı.bacaklarım uyuşmuştu adeta.içimde zehirli yılan vardı sanki ne kadar sürdü bilmiyorum bir süre sonra içimde biraz daha gerilip kabaran aletinden boşaldığını anladım.ilk defasından sonra içimden çıkartmadan üzerimden de kalkmadan bekledi.dudaklarım ağzında emiliyorken her bir tarafımı okşayıp sıkıyordu.sonra tekrar sertleştiğinde bu defa da ben orgazm olmuştum.müthiş zevk almıştım bu orgazmdan.ilk defa yaşamıştım orgazmı..o gece toplam 5 defa beni doyurmuştu.doyuran kimmi diyorsunuz....selam vermediğim komşumdu o.tahmin ettiğim gibi lise sonda okuyan iri yapılı genç.daha sonra kendim isteyerek genç tecavüzcümle devam ettim bu işe.ancak o başka yere gidince yeni sevgililer arayışına girdim.alıştım sexe.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder