15 Kasım 2012 Perşembe

iddaa konusuyla başlayan seks

nette bundan 4 ay önce biriyle tanıştım. tavla oynuyorduk sürekli ve birdaha konuşmak icin facebook' a ekledik birbirimiz. gün geçtikçe birbirimizi daha çok tanımak istedik ve konuşmayı ilerlettik. artık her tavla oyunu oyladığımızda bir iddaa konusu yaratırdık ve o şekilde oyun oynardık. gitgide bu iddaa konukları seks üzerine olmaya başladı. birgün oynarken iddaa konumuz telefonda mesajla birbirimiz tatmin etmek üzereydi ve oyunu kaybettim. akşam mesajlaşmaya başladık ve yavaştan cinsellik konusuna girerek telefonda mesajlaşarak birbirimizi boşalttık. o mesejlaşmadan sonra her mesejlaşmamızda konuşmamızda aklımdan onu geçiriyodum ve sürekli onla seks yapmak istiyordum. bir kaç gün sonra yeni Bir iddaa konusuyla tavla oynamaya başladık ve bu seferde telefonda konuşarak boşalmaktı ve o anki orgazm sesini duyup iyice zevk almaktı niyetimiz .aksam konuşmaya başladık o biraz rahatlamam için anlatmaya başladı. yanındaymışım gibi konuşuyordu. önce biraz vajinamın sulanması için başladı konuşmaya. önce yatağa yatırırım seni yavaştan soymaya başlardım dudaklarına yapışırdım dedi ve ben o an sanki onla sevişiyormuşum gibi hissettim. o nefesini vererek konuşmaya devam ediyordu. sırt üstü yatırırdım senı bacaklarını açıp vajınanı yaladıgımı düşün dedi sonrada tekrardan dudaklarına yapıştım emiyorum emerkende penisim vajinama değiyor dedi.ben o anki heyecanla sok icime diye bagırıyordum telefonda önce yavaş yavaş sokcam dedi sen inledikce hızlıcana sokup cıkarcam dedi . O anı düşünerek elimi vajinama soktum ve cok fena sulanmıştı oda sertleşmiş penisini eline alarak okşamaya başladı. Bir süre böyle konuştuktan sonra aynı anda boşaldık okadar güzeldiki o an ikimizde yanyanaymış gibi bagrarak boşaldık. İkimizde yenilikleri even biriydik ve artık hergece ikimiz birbirimizi arzulayıp yenilikler üretiyorduk. mesajlaşmadan telefonda boşalmaya kadar gitti ve sonradan nette kamerada boşalmaya başladık. Bu görüntülü boşalmak gerçekten mükemmel birşey onun penisinin sertligini kameradaa canlı gördükce çıldırıyorum. O sertligi içinde hissetmeyi istiyorum her gördügümde. Kamerada önce soyunmaya başladık. İkimizde yataga uzandık ve ben önce gögüslerimi okşamaya başladım. O da penisinin sertligini ve kalınlıgını kameraya yaklaştırarak gösterdi. gögüslerimi hafıften okşamaya başladım okşadıkca penisi dahada sertlesiyordu. Bacaklarımı acıp uzandım ona dogru ve telefonda okşadıkca cıkan sesi ona dınlettım nefes alış verişini telefondan duyabiliyordum sanki üzerimdeymiş gibi nefesini hissediyordum. Biraz daha heyecanlı olsun dıiye vajinama penise benzer bişey buldum once vajinama onu sürttüm ve sulanmış vajinama yavaşca soktum. O telefonda konusurken hızlan dedıkce hızlı hızlı sokup çıkarmaya başladım acıdan canım yanıyordu canım yandıkcada inlemelerim artmıştı inlemelerimi duydukça hızlı hızlı okşuyordu penisini. o okşadıkca dibine kadar sokup cıkarmaya başladım hızlı hızlı soktukca zevkten inliyordum. Sonra ikimizde aynı anda boşaldık ve o anki sesi hiç birşekilde kulaklarımdan gitmiyor .Sanki gerdeğe girmiş gibiydik. Şimdiki iddaa konumuz yan yanayken ilişkiye girmek.O anı yaşama için sabırsızlanıyoruz. (Eger birini arzuluyorsanız iddaa konusuyla birşeyler yaşıyabilirsiniz. Gercekten mükemmel birşey oluyor)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder