15 Kasım 2012 Perşembe

doyumsuz Geceler Sınırsz Sex

Merhabalar arkadaşlar bende yaşadığım bi olayı sizinle paylaşmak istedim Ben ozel bi şirkette Muhasebe ve ihracat sorumlusu olarak çalısıyorum bu olayı anlatmamın sebebi kendim gibi düşünen sexte sınır koymayan ve zevkin gerçekten doruklarına çıkmayı bilen bi bayanla yaşamış olmam faceden tesadüfle biriyle tanıstım yani beni aslında o ekledi ama bana sen ekledin diyerek muhabbete girdik neyse biraz mesajlaşma felan sonra konu benim sınvlarıma geldi kpss için hazırlanıyordum bana matematik çalıştırabileceğini soyledi bende olur dedim bi arkadaşımla bekar evimiz var oraya gidebileceğimizi onun için sorun olup olmayacağını sordum oda sorun yok dedi neyse ertesi gün iş çıkışı bi yerde buluştuk istersen bişeyler içelim istersen eve geçelim dedim eve geçelim dedi ben zaten o anda bi şeyler olabileceğinin sinyallerini anlamıştım neyse eve geçtik Ben bi çay yaptım çayımızı içtikten sonra derse başladık ama baktım matematikten fazla anlamıyor yani birine öğretecek bi becerisi yok dedim dersi boş ver biraz muhabbet edelim tmm dedi yanına oturdum biraz havadan sudan konustuktan sonra elini tuttum sonra kalbime bak nasıl heyacan dolu atıyor dedim oda bende de farklı değil dedi neyse Ben dudaklarına yapıştım Ben sevişirken hiç doymam yıllardır sevişmeş biri gibi doyumsuz ve arzuluyumdur baktım oda çok arzulu öpüşerek üzerimizdekileri çıkardık bi süre opüşmeye devam ettik Ben bi yandan opyuor bi yandan göğüslerini sıkıyor vucudunu okşuyodum kalçalarını sıkıp arkada deliğiyle oynuyordum ve müthiş zevk alıyorduk Ben okşadıkça inliyordu sonra boynunu kulaklarını emmeye başladım göğüslerine indiğimde inlemeler yükselmişti göğüsleri biraz küçüktü ama sertti tamamını ağzıma almaya çalsııyor ısrıyordm sonra göbekdeliğine indim ve onu emmeye başladım vucudunun on tarafında dilimin değmediği yer kalmamıştı sırt ustu uzanmasını istedim sonra arkadan boynunu ve omuzlarını sonra omiriliğine aşağı inmeye başladım sexte temiziğe onem verrim kilotunu çıkardığımda temiz olduğunu gördüm anlaşılan hazırlıklı gelmişti sonra kalçalarını ısırarak opmeye devam ettim hafif domalmasını isteyip göt deliğini yalamaya başladım dilimi sokmaya çalısıyordum ama çok dardı dilimi sürttükçe zevkten deli oluyordu sonra bacaklarını yalamaya başladım amını sona bırakıyordum iyice sulanması gerekiyordu bacaklarını amının altından itibaren yalamaya başladım sonra ayaklarına yöneldim ayak parmağını ağzıma alıp emmeye başladım bu hareketim hoşuna gitmişti çok güzel sevişiyorsun dedi sonra diğer ayağınıda emmeye başladım bi yandan amını göğüslerini okşuyordu sonra dişimle külotunu çıkardım ama amını yalamıyordum amının etrafını yalıuyordum o ise kasılıyor kafama bastıyordu amı çok güzel sulanmıştı bende sabırsızlanıyordum ama sıranın onda olduğunu soledim sonra dudaklarımdan başlayarak göğüslerimi emmeye başladı bende bir yandan onu okşuyordum oda vucudumun büyük bi bolumu yaladı sonra iş asıl hedeflere gelmişti 69 pozisyonunda benimkini ağzıa aldı o azgınlıkla bi taşaklarımı ağzına alıyor dilliyor bi yarağımı ağzına alıyordu amının sularını görüyordum sonra bende amını yalamaya başladım dilimi vurduğum anda aldığı zevk sanki rahatlamış gibiydi klitorisini dillediğimde çıldırıoyr yeter artık diyordu Ben ise devam ediyordum bi amını bi götünü dilliyordum ekleyin sahipsiz_ask@hotmail.com.tr sonra onu altıma aldım ve yarağımla amını fırçalamaya başladım müthiş zevk alıyorduk sonra bacaklarını omzuma alıp amına dayadım yarağımı sertçe girip birden koklemek istiyordum oylede oldu elimle yerleştirdim amının dudaklarna ve zorda olsa birden kokledim ama oyle bi ohhh çekişi vardı ki sanki kırk yıldır yarak yemiyormuş gibi bi üre boyle kokledim sonra onume domaltıp arkadan amına girmeye başladım çığlıklar atıyordu sonra onu kucağıma aldım bacakları belimden kavradı ve kucağımda yarağımı sonuna kadar kokleyerek zıplatıyrdum bana üstte rahatlayabildiğini soledi ve Ben uzandım sırt üstü benimkini koklemişti bende elimle göt deliğiyle oynuoyrdum bi ynadan da göğüslerini ağzıma almaya çalsııyordum sonra oda üzerime uzandı ve gidip gelmeye başladı göt deliği iyice genişlemişti amının sularını göt deliğene sürüp parmaklıyordum benimkini kokune kadar alıp boynuma yapışıyordu yarağımla amını sikioyr bi yandan da götünü parmaklıyordum sonra hiç bi kadından görmediğim şekilde bağıra bağıra boşaldı ve en az 10-15 dakika üzerimde kaldı ve o süre içinde beni yüzlerce kez operek tesekkür etti sonra sırabana gelmişti once onu baoşaltmak benim için buyuk zevkti sonra bu defa Ben üste geçerek koklemeye başladım aldığı zevkle boynumu koparacaktı kokleye kokleye geliyordum dedim içime akıt korunuyorum dedi oylece boşaldım içine bu defa opucuk sırası bana gelmişti 5 dakika bekledikten opucuk yağmuru bittikten sonra birer sigara yaktık ve o gün sabaha kadar biri aynı anda olmak üzere 3 defa daha boşaldık oral yaparak ağızımıza boşaldığımızı daha sonra yazacacağım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder