15 Kasım 2012 Perşembe

İlk jigololuk maceramı itiraf ediyorum 2013

Paraya sıkıştığım bir gün kara kara düşünüyordum. Bir arkadaşım aradı ve başladık muhabet etmeye (arkadaşımın ismi nazan) öyle konuşmaya devam ederken anlamıştı benim canımın sıkkın olduğunu. Nedenini sordu. Önce pek bahsetmek istemedim. Sonra ısrar edince söylemek zorunda kaldım. O da sana bir teklifte buluna bilirim dedi. Bizim burada orta yaşta bir bayan var kocası öldü. üç tane çocuğu var onlarda dışardalar kadın tek başına burada yaşıyor. Istersen senin adına onunla konuşabilirim. Birlikte olman şartıyla para verebilir sana. Bende önce biraz terettüt ettikten sonra kabul ettim. (Arkadaşım çanakkalede oturuyor bende ıstanbulda. ) biraz daha konuştuktan sonra telefonu kapattım. Bir sonraki gün nazan tekrar aradı. Sana müjdeli bir haberim var kadın kabul etti. Zaten yanıyormuş, ne zamandır kimseyle beraber olmuyormuş. Sana onunla beraber olman karşılığında aylık bir buçuk milyar para vereceğini söyledi. Dedi. Ben bu haberi duyunca tabi çok sevindim. Hem para alacaktım hemde zevkin doruklarına varacaktım. Bende kabul ettim ve bir sonraki hafta sonu orada olacağımı söyledim. (bu arada arkadaşım çok samimi olduğum biri onunla her şeyi konuşuruz.) hafta içi okul olduğu için mecbur hafta sonu gidecektim. Kendim ıstanbul üniversitesinde okumaktayim. Hafta sonunu iple çekmeye başladım. Günler zor geçiyordu artık. Derken beklenen gün geldi. Cuma akşamı çanakkaleye biletimi aldım. Sabaha orda olacaktım. Çanakkaleye vardığımda arkadaşım beni terminalden aldı ve. Nermin hanımın evine götürdü. Nermin hanım 45 yaşlarında minyon tipli pek yaşını göstermeyen beyaz tenli biri. Tanışma safti bittikten sonra bir muhabet ve hep beraber kahvaltımizi yaptık. Biraz daha oturduktan sonra gözlerim nermin hanımın üzerindeydi. Onun her tarafını inceliyordum tepeden tırnağa süzdüm. Bu arada o da beni suyuyordu gözlerimiz ara gözlerimiz birleşti ve gülümsedi. Galiba hoşuna gitmiştim. O gün nermin hanımın üzerinde askılı göğüs dekolteli bir buluz ve altında da onunla uyumlu mini bir etek vardı. Bacakları çok pürüzsüz ve güzeldi. Sanki yirmilik kızlar gibiydi. Kendini hep saklamış güzel bakmış. Kocası öldüğünden beri pek fazla biriyle beraber olmamış ve yaklaşık bir seneden beri kimseyle yatmamiş. Dışarıya çıkması zor olan kişiydi galiba. Kahvaltı masasından kalktık ve salona geçtik. Tekli bir koltuğa oturdum ve tv’ye göz gezdirir gibi yaptım bu arada neriman hanımda tam kasıma oturmuştu. Arkadaşımda onun yanına. Neriman hanım bacak bacak üzerine atarken güzel bir firikik verdi gözlerimi ayıramadım tam kilotuna kadar görebilmiştim. Altında kırmızı dantelli bir kilod vardı. Bacakları o kadar muazzamdi ki gözlerimi ayıramıyordum. Kafamı kaldırdığımda bana bakıyordu göz göze geldiğimizde gülümsedi. Biraz sohbet ettikten sonra arkadaşım bizim yakınlaşmak istediğimizi anladı ve bize birer kahve yapmak için mutfağa gitti. Bende kalkıp nermin hanımın yanına oturdum. Biraz bakıstıktan sonra beni nasıl buldun diye sordu. Bende ellerini tuttuktan sonra çok güzelsin dedim ve eline bir öpücük kodusdum daha sonra dudaklarına küçük bir öpücük kondurdum. Tam geri çekiliyordum birden yapıştı dudaklarıma. Bende artk dayanamıyordum ve karşılık verdim. Çılgınlar gibi öpüşmeye başladık çok öpüşuyordu dudaklarımı vakumlar gibi somuruyordu. O benim alt dudagimı Ben onun üst dudağını emiyordum. Dilimi onun ağzının içine sokup dilini yakıyorum. Dilimle ağzının her tarafını yollayıp somuruyordum. Daha sonra onun dilini ağzıma alıp emmeye başladım. Bir elimlede göğüslerini okşuyordum taş gibi göğüsleri vardı çok güzel avuçlarımı dolduruyordu. Bir yandan öpüyor bir yandan da her tarafını mıncıklıyordum. Elimi buluzünün dekoltesinden içeriye soktum taş gibi göğüsleri artık elimdeydi. Uçları iyice belli olmuş ve sem sertti göğüsleri. ben dokunurken sesi iyice değişmiş artık inleyemeye başlamıştı. Göğüslerini her sıktığıda iyice kendinden geçiyor dudaklarımı daha iştahlı somuruyor hatta ısırıyordu. Bende onun inlemelerini duydukça kendimden geçiyor kendimi iyice kaptırıyordum. Dudaklarını iyice somuruyor boynunu kulak memelerini emiyor ve hatta dişlemeye başlamıştım. Her ısırdıgım yerde izler bırakıyordum. Elimi göğsünden çıkartıp bacaklarına attım ve oradan okşayarak amına doğru ilerledim kiloduna dokundugumda zevkten iyice ıslamiş olduğunu fark ettim. Amını kilodunun üzerinden okşalamaya başladım. Iyice kendinden geçiyordu. Nefes alışverişi iyice artmış artık dayanamıyorum diyordu. Kilodunu yana doğru kaydırmış parmaklarımı amının dudakları arasında gezdiriyor küçük dilini okşuyordum artık ami iyice sulanmış kapılıyordu. Sonra ayağa kalkıp dayanamayacağım deyip elimden çekerek beni yatak odasına götürdü. Odaya girdiğimizde kapıyı bile kapatmadan onu yatağın üzerine sırt üstü yatırdım ve tekrar dudaklarına yapıştım. Deli gibi öperek onun her tarafını okşalamaya başladım. Bir yandan boynunu öpüyor kulak memelerini somuruyor diğer yandan amını iyice okşuyordum. Sonra ope öpe aşağıya doğru iniyor omzunü kollarını öpüyor onu deli ediyordum. Sonra buluzünün askılılarını indirdim ve sutyenının üzerinden göğüslerini iki elimle okşuyordum. Göğsünün birini dışarıya çıkarttım emmeye başladım o taş gibi göğsünü sıkıp ağzıma aldım ucunu emmeye başladım. Göğsünün ucunu dilimle iyice yalamaya başladımAltımdan kıvranıyor zevkten dört köşe oluyordu. Sonra diğer göğsünü çıkartıp onuda aynı şekilde yakarken o da boş durmuyor benim dermarimi açmış elini kilodun içine girdirip iyice okşuyordu. Artık dayanamıyorum ver artık onu ağzıma diyerek yalvarmaya başladı pantolonu ve kilodu çabucak çıkarttım sikimi ağzına verdim. Iştahlı bir şekilde yalamaya başladı. Kafasını öyle bir somuruyordu ki zevkten bayılacak gibi oluyordum. Çok iyi sakso çekiyordu. Hiç bu kadr iyi yapanıni görmedim. Hepsini ağzına almaya çalışıyor fakat alamıyordu o kadar kalındı ki tamanı alması için sikimın yarısını kopartmasi lazımdı. O yakarken ben iyice kendimden geçmeye başladım. Sikimın taşşaklarımın her tarafını yakıyor beni deli ediyordu. Derken saçlarından tuttum ve ağzına iyice girdirip çıkarmaya başladım. Artık dayanamaz olmuştum ve patlamak üzereydim iyice hızlandıkdan sonra kendimden geçip inleyerek ağzına patladim. Tek bir damlasıni bile ziyan etmeden hepsini yuttu. O da benim inlememe dayamayarak boşalmıştı. Daha sonra onu yatırıp eteğini ve kilodunu çıkarttıktan sonra ayaklarından başlayarak yalamaya başladım. Bacak aralarını yalayarak amına geldim. Mis gibi kokuyordu. Bacaklarını iyi aralayıp amına yumuldum dilimle amının dudakları yalıyor arasına girdirip dilimi gezdiriyordum. O ise iyice kaptırmış kendinden geçmişti. Artık inleme sesleri artmıştı. Daha sonra amının dudaklarını ellerimle ayırdim ve küçük dilini yalamaya başladım. Tadı çok güzeldi. Kendimi iyice kaptırıp daha hızlı yalamaya başladım. Nermin ise artık içime girdiye yalvarmaya başlamıştı. Bense iki parmagimı amının deliğine sokup sokup çıkartıyor arada parmaklarımı ağzıma alıp yalayıp yutuyordum nermin’nin zevk sularını. Sonra dilimi yuvarlak yapıp amının deliğine sokup dilimle silmeye başladım. Çok hoşuna gidiyordu kendinden geçmişti. Daha sonra bacaklarını ayırdim ve sikimi amının küçük dilene sürtmeye başladım. Nermin inlemeleri artmış ve bana yalvarıyordu ne olursun sok hadi sikini erkeğim diyordu. Bende onu daha fazla yalvartmak için biraz daha devam ettikten sonra sikimi amının deliğine getirerek yavaş yavaş sokmaya başladım. Nermin hadi erkeğim hepsini sok hepsini sok diye inliyordu. (bu arada nazan bizim işe koyulduğumuzu anlamış ve sessizce kapıyı çekip çıkmış) sikimin kafası adeta mantar gibi olmuş zor giriyordu. Biraz daha derinlere indiğimde nermin hadi hadi diye inliyordu. Sonra sikimin tamanı amının içine girmiş ve sımsıcak amını daha çok hissediyordum. ami çok küçüktü sikimin her tarafını kavramış ve sıkıyordu. Bu benim daha çok hoşuma gitmiş ve girdirip girdirip çıkartmaya başladım. Nerminin inleme sesleri artık çığlığa dönüşmütu. Ah ah ah sesleri daha çok hoşuma gitmiş ve daha çok hızlanmıştım git gellerimi daha çok artırmıştim. Taşşaklarım adeta götünü dövüyor sap sap sesler geliyordu. Bir müttet böyle devam ettikten sonra nerminin inlemeleri artmış ve artık geliyordu çok mütiş bir şekilde karşılarak boşalmaya başladı ben daha devam ediyordum. Arada göğüslerini ellerime alıyor onu sıkıyor yakiyordum. Daha sonra nermin üste çıkmak istediğini söyledi ve yatağa yattım nermin üzerime bir eliyle sikimi tutup üzerine oturdu. Sikim yavaş yavaş amına giriyor ve sıcaklığını hissediyordum. Tamamen oturdu ve bir müddet öyle kaldı. Daha sonra üzerimde zıplamaya başladı. Her zıplayışında göğüsleri adeta dans ediyordu. Beni mütiş buyuluyorlardi. Onlari elime aldım ve nerminin üzerime yatmasını sağladıktan sonra o çok güzel göğüslerini ağzıma aldım ve emmeye başladım bir yandan amını sikiyor diğer yandan göğüslerini emiyordum bu onunda hoşuna gitmiş ve inlemeleri artmıştı. Daha sonra dudaklarına yumuldum ve onlari öpmeye başladım. Çok güzel öpüyordu. Dudakları somuruyor disliyor hatta parçalıyordu. Çok hoşuma gitmişti amına girip cikmalarim artmıştı. Daha sonra onu götünden de silmek isteğimi söyledim. Daha önce kimseyle götünden yapmamış ama kabul etti. Ve yatağın üzerine domaldı. Götü çok küçüktü bundan dolayı götünü biraz yaladım ve kolay girmesi için biraz krem sürdüm. Daha sonra sikimin kafasını götünün deliğine getirdim ve yavaş yavaş sokmaya başladım çok zorlanıyordum girmiyordu hiç. Götü çok dardı. Nermin onu her zorlayışımda daha çok bağırıyordu. Ona biraz dişini sıkmasını alışınca çok fazla zevk alacağını şöyledim tam diye başını salladı. Daha sonra biraz daha krem alıp hem götüne hemde sikime sürdüm.sikimi götünün deliğine getirip iyice zorlayarak kafasını girdirmeye çalıştım bu sefer kafası girmişti ama nermin fena bir çığlık patlamıştı. Biraz bekledikten sonra tekrar zorlaya zorlaya iteklemeye başladım. Artık tamamı girmişti. Yavaş yavaş girdirip girdirip çıkartıyordum. Nermin ise hala acı çekiyordu. Bir müddet sonra o da alışmış acı çığıkıları zevk çığlıklarına dönüşmüş ve daha hızlı daha hızlı diyordu. ben hızlandıkça o da daha çok inliyor hoşuna gidiyordu. Götünden silmeye devam ederken iki parmagimı da amına sokup hem sikimle hemde parmaklarımla sıkıyordum. Daha çok hoşuna gitmiş kendini kaybetmeye başlamıştı. Bende onunla beraber kendimi kaybetmiş ahenkli bir şekilde sikiyordum. Bir yandan amına parmaklarımı sokuyor bir yandanda küçük diliyle oynuyordum. Kendini kaybetmiş bir şekilde kasılmaya başladı. Bende onunla beraber kendimi kaybedip sokup çıkartmalarımı artırmış iyice kendimden gecmistim artık boşalmak istiyordum. Sonra onu altıma alıp amının içine birden kökledim. Hızlı hızlı girdirip çıkarmaya başladım artık dayanamıyordum. Nerminde benim gibiydi ikimizde kasılmaya başladık. Nermin hadi erkeğim ver onlari bana boşal hadi içime diyordu. Bunları duydukça daha çok hızlanıyor daha çok kasılıyordum. Ona ben geliyorum diye şöyledim. Tamam erkeğim hadi boşal içime hadi boşal diyordu. ben kendimden geçmiş vaziyette nerminin amına bütün dölerimi boşalttım. Nerminde benimle beraber kasılarak boşalmıştı. Ikimizde bitkin vaziyette bir müddet öyle kaldıktan sonra bir birimize sarılarak yattık. Çok fazla yorulmuştum. Sevişmeyle beraber bir saat sürmüştü. Daha sonra ikimizde kalktık biraz daha öpüştükten sonra birşeyler içtik. Ikimiz beraber banyoya girdik bir defada orada yaptık ve ardından akşam yemeği felan yedikten sonra yatağa geçip sabaha kadar devam ettik. Çok güzel birşeydi. Nermin hanım benden çok memnun kalmıştı ve sürekli istiyoryordu. Daha sonraki günlerde hafta sonlarını iple çekmeye başladım. Hala devam ediyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder